La vacuna del VIH
Des de fa anys investigadors de l’Institut IrsiCaixa de Barcelona estan desenvolupant amb èxit una vacuna terapèutica del VIH que podria permetre controlar el virus sense necessitat de prendre antiretrovirals. A la xerrada d’aquest divendres veurem exactament en què consisteix i com funciona aquesta vacuna i aclarirem aquells dubtes que puguin sorgir.
 
Espai facilitat pel tècnic de salut Ander Pazos.
 
Per assistir o accedir per primera vegada a qualsevol dels serveis de l’entitat s’ha de trucar al 93 298 06 42 i concertar una cita al servei d’Acollida i informació.
 
Amb el suport de Generalitat de Catalunya i l’Ajuntament de Barcelona
 

 
La vacuna del VIH
Desde hace años investigadores del Instituto IrsiCaixa de Barcelona están desarrollando con éxito una vacuna terapéutica del VIH que podría permitir controlar el virus sin necesidad de tomar antirretrovirales. En la charla de este viernes veremos exactamente en que consiste esta vacuna y aclararemos aquellas dudas que puedan surgir.
 
Espacio facilitado por el técnico de salud Ander Pazos.
 
Para asistir o acceder por primera vez a cualquiera de los servicios de la entidad se ha de llamar al 93 298 06 42 y concertar una cita en el servicio de Acogida e información.
 
Con la colaboración de la Generalitat de Cataluña y el Ayuntamiento de Barcelona
 
  
Print Friendly, PDF & Email

Esta web utiliza cookies propias para su correcto funcionamiento. Al hacer clic en el botón Aceptar, aceptas el uso de estas tecnologías y el procesamiento de sus datos para estos propósitos. Ver Política de cookies
Privacidad